Bent u nieuw bij MiGuide? Bekijk dan deze demovideo over het starten met de app!

Bent u zorgverlener en werkt u al met MiGuide in uw praktijk? Klik dan hier.

Hieronder vindt u antwoord op de meest gestelde vragen:


Dit betekent dat de gegevens in de code niet overeenkomen met wat je hebt ingevoerd in de app. Neem contact op met je huisartspraktijk voor een nieuwe QR-code of stuur een mail naar info@miguide.nl.
Het kan voorkomen dat de code niet goed gelezen wordt. We raden je aan de code uit te printen en dan in te scannen. Maak daarvoor je cameralens goed schoon. Lukt het niet? Zet de zaklamp van je telefoon aan. Lukt het nog niet? Neem dan contact met ons op!
Heb je hulp nodig bij het installeren of gebruiken van de app? Je kan je gegevens hier achterlaten en dan bellen wij op werkdagen zo snel mogelijk terug. http://www.miguide.nl/index.php/terugbelverzoek-support-miguide/
Dat kan gebeuren! In de app kan je op 'wachtwoord vergeten' klikken. Als je de stappen volgt krijg je een nieuwe verificatiecode in je e-mail en kan je een nieuw wachtwoord aanmaken.
Er wordt gewerkt aan een oplossing. Tot dat moment kan je de app verwijderen, weer opnieuw downloaden en dan op 'inloggen' drukken. Je logt dan in met je e-mailadres en wachtwoord, en kan vervolgens een nieuwe pincode aanmaken.
Waarschijnlijk heb je je al eens eerder bij ons aangemeld. Dan kan je inloggen en hoef je je niet nog eens aan te melden. Klik op 'wachtwoord vergeten' om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Als je huisarts (nog) niet met MiGuide werkt kun je gewoon aan de slag met de app. De app kan dan helaas niet gekoppeld worden aan je medisch dossier. Als je aan ons doorgeeft wie je huisarts is, kunnen wij contact opnemen met de praktijk om MiGuide aan te bieden. Dit kan via info@miguide.nl.

 


Staat uw vraag er niet bij of heeft u liever direct contact?

Neem dan contact met ons op via info@miguide.nl of 085- 0066872