Hulp nodig bij de app? Wij hebben een handleiding voor je gemaakt. Bent u een deelnemende huisartspraktijk? Kijk dan bij ‘Voor Huisartsen

Heb je een vraag? Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen:


Dit betekent dat de gegevens in de code niet overeenkomen met wat je hebt ingevoerd in de app. Heb je een code gekregen van info@miguide.nl? In die mail vind je ook je gegevens waarmee de code is aangemaakt en welke je dus moet gebruiken bij het aanmelden. Let dan vooral op achternaam, geslacht en geboortedatum!
Het kan voorkomen dat de code niet goed gelezen wordt. We raden je aan de code uit te printen en dan in te scannen. Maak daarvoor je cameralens goed schoon. Lukt het niet? Zet de zaklamp van je telefoon aan. Lukt het nog niet? Neem dan contact met ons op!
Heb je hulp nodig bij het installeren van de app? Of bij het aanmeldproces in de app? Je kan je gegevens hier achterlaten en dan bellen wij op werkdagen zo snel mogelijk terug. http://www.miguide.nl/index.php/terugbelverzoek-support-miguide/
Dat kan gebeuren! In de app kan je op 'wachtwoord vergeten' klikken. Als je de stappen volgt krijg je een nieuwe verificatiecode in je e-mail en kan je een nieuw wachtwoord aanmaken.
Er wordt gewerkt aan een oplossing. Tot dat moment kan je de app verwijderen, weer opnieuw downloaden en dan op 'inloggen' drukken. Je logt dan in met je e-mailadres en wachtwoord, en kan vervolgens een nieuwe pincode aanmaken.
Waarschijnlijk heb je je al eens eerder bij ons aangemeld. Dan kan je inloggen en hoef je je niet nog eens aan te melden.
Wat leuk! Je kan gebruik maken van het aanmeldformulier op onze website. Je ontvangt dan binnen een dag een mail met instructies en je inlogcode.

 


Staat uw vraag er niet bij of heeft u liever direct contact?

Neem dan contact met ons op via info@miguide.nl of 085- 0066872