Hulp nodig bij de app? Wij hebben een handleiding voor je gemaakt.

Heb je een vraag? Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen:


Dit betekent dat de gegevens die de praktijk heeft ingevoerd, niet overeenkomen met wat je hebt ingevoerd in de app. De praktijk kan een nieuwe code aanmaken en moet daarvoor de achternaam invullen die je in de app hebt ingevuld. Zonder toevoegingen als 'van', 'van der' etc. Dus heet je 'de Bruin-Zwart', maar heb je 'de Bruin' ingevuld? Dan moet de praktijk 'Bruin' invoeren.
Als het aanmaken van de QR code is geblokkeerd, kan de praktijk deze ontgrendelen. Controleer eerst goed of je in de juiste pati├źntenfile zit! De oplossing vind je hier.
Het kan voorkomen dat de code niet goed gelezen wordt. We raden je aan de code uit te printen en dan in te scannen. Maak daarvoor je cameralens goed schoon. Lukt het niet? Zet de zaklamp van je telefoon aan. Lukt het nog niet? Vraag dan de assistente om een nieuwe code.
Heb je hulp nodig bij het installeren van de app? Of bij het aanmeldproces in de app? Je kan je gegevens hier achterlaten en dan bellen wij op werkdagen zo snel mogelijk terug. http://www.miguide.nl/index.php/terugbelverzoek-support-miguide/
Dat kan gebeuren! In de app kan je op 'wachtwoord vergeten' klikken. Als je de stappen volgt krijg je een nieuwe verificatiecode in je e-mail en kan je een nieuw wachtwoord aanmaken.
Er wordt gewerkt aan een oplossing. Tot dat moment kan je de app verwijderen, weer opnieuw downloaden en dan op 'inloggen' drukken. Je logt dan in met je e-mailadres en wachtwoord, en kan vervolgens een nieuwe pincode aanmaken.
Heb je je al eens aangemeld? Dan kan je inloggen en je niet nog eens aanmelden.
Wat leuk! Je kan gebruik maken van het aanmeldformulier op onze website.
Voor problemen met NHGDoc kan je direct contact opnemen met NHGDoc

 


Staat uw vraag er niet bij of heeft u liever direct contact?

Neem dan contact met ons op via info@miguide.nl of 085- 0066872