Hier vind u antwoord op de meest gestelde vragen


Dat kan: voor iPhones (app store) is deze nog niet beschikbaar. U kunt zich inschrijven op http://www.miguide.nl/index.php/iphone/ . Heeft u een Android telefoon? Heeft u een Nederlands mobiel nummer? Nee: dan kunt u de app niet downloaden. Ja: u kunt contact opnemen met info@miguide.nl en dan helpen we u graag verder!
Wat leuk! U kunt gebruik maken van het aanmeldformulier op http://www.miguide.nl/
Wat vervelend. Om dit op te lossen kunnen wij uw account verwijderen. Stuur hiervoor een verzoek naar info@miguide.nl. U kunt na bevestiging de app opnieuw downloaden en u opnieuw inschrijven. U krijgt een nieuwe verificatie code opgestuurd.
Het kan voorkomen dat de code niet goed gelezen wordt. We raden u aan de code uit te printen en dan in te scannen. Maak daarvoor uw camera goed schoon. Lukt het niet? Zet de zaklamp van uw telefoon aan. Lukt het niet? Vraag dan de assistente om een nieuwe code. Deze dient gegenereerd te worden in uw patientenfile en de gegevens dienen overeen te komen met wat u in de app heeft ingevuld. Nog geen succes? Neem dan contact met ons op.
Heeft u de app voor 10 juli gedownload? Dan heeft u een oude versie van de app. U kunt de app updaten of opnieuw installeren en u dan opnieuw registreren. U kunt daar hetzelfde e-mailadres voor gebruiken!

 


Staat uw vraag er niet bij of heeft u liever direct contact?

 

Neem dan contact met ons op via info@miguide.nl of 085- 0066872